Thursday, December 8, 2011

Unfriend

Facebook. Masa zaman aljahiliyah, aku accept je mana2 orang yg add aku walopon haram tak kenal/ maybe aku lupa maklum la byk makan semut. Sekarang lepas sorang-sorang aku unfriend, sbb bila aku perati status2 derang ni mmg takde kena mengena, bukan kawan sekolah ke apa. Dan aku rasa semak baca status yg aku tak boleh nak relate langsung. Ada tu siap bahasa indon ...which haku pun rasa weirdo sangat.

Yg mana nama2 personal ni senang je, unfriend tu terus takde dah muncul status update. Tapi yg jenis kompeni jual2 barang ni, aku dah unfriend pun still ada. Sekang ada 2 yg aku dah unfriend tapi still aku nampak status update derang. Lemas rimas sangat. Tak tau nak buat camna. Bila click mmg dah takde dah dlm frenlist tapi napa still nampak status lagi?? Tu la zaman shopping online dah hampir pupus dalam hidup aku ni, so takmau tengok pun kalau boleh iklan2 ni.

No comments:

Post a Comment