Thursday, December 8, 2011

Love

Cheap love antara aku, mina dgn sarah. Cheap sgt sbb dlm sehari berpuluh kali guna perkataan love ni.

Bila tengah in good mood;
'i love mina'
'i love u sarah'
'i love u mother'

Bila bergaduh mina n sarah;
'i dont love u anymore'
'she dont love me'
'u dont love me?'
'i dont want to love u'

Bila dgn aku;
'why u don't love me'
'u always love sarah'
'u never love me'
' mina dont love me'
'mother u cannot love mina, i angry'
' becos i dont love mina, i love u only'
'see mina give me heart shape, mina love me oredi'
'ayah! dont love motherlahhhh' (ni malam tadi sarah sound cekpen, sebab kami tidur sebelah2)

lovelovelove.love

i..i. love u like a love song baby! Hah tu nyanyian erminaselinagomez binti mohd affendi.
Dah hafal 2 ,3 lagu dahhhhh.....hari2 mina me-yutub (dia memang sebut yu-tub, bukan yu tiub or yu tab).
Start sekolah ramai kawan sok camna pulak le gayanya.


No comments:

Post a Comment