Thursday, November 5, 2009

Saya Sedang ...

Lama dah takde orang tag . Ari ni bukak blog Cik Chelsea, tengok2 cik ni tag I. Trimas ya. Ingat jugak kat saya yg hena nih (tak pasal).



Tag...Saya sedang (buat apa) ulang lapan kali.

As below ye:



1) Saya sedang siapkan tag 'saya sedang' nih..mungkin esok pagi baru leh publish.



2) Saya sedang menahan derita sakit tekak dan ulser.



3) Saya sedang menaip yg no 3 ni tiba2 darwish datang mintak nasik ngan sayur kangkung. Nak makan lagi, walhal baru sejam tadi aku bg dia makan. Memang perut stokin anak aku yg sorang ni. Tapi badan cekeding mcm maknya.



4) Adehh ...saya sedang menjawab soalan darwish "mother why the monster wake up?" kerna dia sedang makan nasik tadi sambil menonton Upin Ipin. Jawapan saya " the monster wake up becooooossssss...upin ipin disturbed him".



5) Saya sedang cuba mengkatamkan buku Food That Harms Food that Heal.



6) Saya sedang fikir apa laki saya makan malam ni kat dinner kompeni dia, sementelaah saya hanya makan kangkung belacan,keli masak lomak cili api ngan ayam masak merah..sob! sob!sob!



7) Saya sedang mendapat satu lagi soalan darwish..oh tp dia terhenti dan menyambung dgn permintaan "mother I want more vegetable!" on top of his voice. Grrrrrr!!!....Mina pulak mintak tolong pisahkan banana twin melekat...haih itu pun takleh wat sendirik.



8) Saya sedang aman tanpa gangguan di atas tadi....mungkin untuk bbrp minit sahaja. Maka kena pikir 8 orang yg perlu di tag segera.



Ok. Saya mau menge'tag' 8 member2 di bawah ni:

1) Has (Honeylanz)

2) Ina

3) KV&Co

4) Sisdee

5) Drama mama

6) Gorjesmum

7) Emilia

8) Eynda



Daaaa!!! ...sompek gak siap. ^____^






2 comments:

  1. hehhe kn tag! dah lama xbuat. k tunggu ye has siap kan ;)

    ReplyDelete
  2. baru prasan kene tag..nti free i buat ehh..

    ReplyDelete