Friday, October 23, 2009

ehem...i kemaruk jugak!


CY3.5...i pon terkedek2 kumpul seteeeemmmm..
sapa lagi ek yg buat hobi ni?






13 comments:

  1. ni dah jauh dah ni.. saya separuh jalan lagi nak kejar MommyCT punya.. ngeee

    ReplyDelete
  2. I ada banyak tapi campak ntah mana2 sebab pemalas nak lekat2. =)

    ReplyDelete
  3. CY3.5....jom kita race..sapa penuh duluk.

    Pink mama - isk jgn le buang...boleh wat contest gift tu...hehe kalau ada 200 keping rasanya ramai yg nak tau...tak pun u sedekah kat i ;D

    ReplyDelete
  4. Hehehehehe ...

    MommyCT :)

    Salam perkenalan ...
    Saya!!! Saya!!!Saya!!!
    Saya pun giler kumpul setem!!!

    Mari kita teruskan perjuangan kita!! Mwa ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Salam DNNA - tima kasih singgah sini. Dah banyak ke collection? Ada jugak geng setem giant kekeke..

    ReplyDelete
  6. kak:)
    SAMA LAA CAM mak MiEZ:0 hari2 DoK kUmpUl Tu..
    PoKET pUn BoCor!

    ReplyDelete
  7. miez - jommmm kita tgk sapa dapat periuk duluuuu..

    ReplyDelete
  8. sy ada 1 ja.....nasib la coz Banting nih x ada Giant.sob sob sob

    ReplyDelete
  9. owh setem giant..patut la tak tau sbb tak prnh nampak..hehe

    chayok2...kumpul lg!!! =D

    ReplyDelete
  10. saya tak kumpul tapi tiap kali beli barang mesti mintak! nak bagi orang.
    saya sokong kerani saya yang dok mengumpul setem tuh... gigih tul ekekekekek

    ReplyDelete
  11. Ena - bagus2..nnt kalau lbh bg saya pulak ^____^

    ReplyDelete