Thursday, March 11, 2010

Seee!!!
















Sarah camwhore =P, dgn dahi benjol hijau, mata bengkak (alergi tetiba terlebih2 sampai muka pun merah), tapi rambut tetap maintain curliciousssss!!! curlasss anak mama nih.







9 comments:

  1. kelass gitu sarah..nape benjol dahi??

    ReplyDelete
  2. has - terhantuk buju meja...s

    ReplyDelete
  3. gorjesmum - ni prektis nak jadi gorjesgurl hahak =P

    ReplyDelete
  4. Amboi kemain lagi anak dara ni :-)

    ReplyDelete
  5. pandainya posing :-)
    anyway, nanti u amik award at my place ye!

    ReplyDelete
  6. eynda - hehe...u pun ada anak dara kan, tau2 je lah derang ni. Copy je apa maama buat ;)

    ReplyDelete
  7. zarin - biasa budak2 ni tiru je apa kita buat ;). I dapat award? :D toce toce..nnt i gi amik.

    ReplyDelete
  8. yg paling mahal kat rambut tu...kentoi...cute sgt

    ReplyDelete