Thursday, March 4, 2010

Peka dgn alam sekitar

Cuaca kan panas...mmg bijak letak yg ni kat pintu masuk. I siiiikiiiiitttttt lg nak tukar uniform kat situ jugak! Nasib baik ingat ni baru panas kat donia...uhuk =_=".
Tak tempted ke uols? i konpom tempted, maklum le keje takde aidcond.
Tapi takat tempted je laaaa...




7 comments:

  1. huhu..saya keje ada aircond..:D

    ReplyDelete
  2. suka hijau..tp opis has ni sejukkk.. jap2 off aircond..hehehe

    ReplyDelete
  3. Huh! Tergoda tengok baju tu...mesti sejuk je pakai kan hehe...tapi kalau eynda pakai aiyarrrkkk...tersembul merata haha...

    ReplyDelete
  4. has - nikmat nye airconnnnn...sila bersyukur..sbb sy ada kipas sajok hukhuk..

    ReplyDelete
  5. eynda - last2 td masa menyejukkan badan kat ioi mall, TERbeli singlet 2 lai....*sedang memakai di rumah skrg* fuh beranginnn =P...kat umah tersembul pun takpe hehehe

    ReplyDelete
  6. alamak..mcm serupe je selua itu :P
    okh..iye btol2.sgt2 panas and mlk x penah hujan.kalau hujan pon,mcm hujan lari je..
    n my campuses is freezing just like meat freezer!owh..sgt2 sakit kepale bile kelua dr cmpus..

    ReplyDelete