Wednesday, June 10, 2009

Blog Catwalk?

.
.
.

Dua, tiga hari ni, aku dok ber-emel2 ngan my best fren kat Johor.
Lepas dia baca blog nih, komennye:

#
salam...
hmm akhirnya,..malam tadi..sempat gak aku tgk blog ko dgn laki ko..tapi kenapa dlm blog ko sendrik tu....x der gambo2 yg menarik beb.....tunjuklah gambo ko and anak2....laki ke...omak ko....omak mentuo ko...sodap sket eden nak membaco ehh....#@$@^....hmm apsal laki ko dah nampak mcm tuo ek?..jgn marah...#

Kenapa tuan blog n family tak (catwalk2) enter frame ye?

#ko ni bukan baca semua entry pownn..ko baca yg latest page je mmg le takdok muko den anak banak weiii…cuba ko selak belakang2 tu …bersepah tau..
Lagipun kan ko jugak yg cakap gambor aku tak lawoooo……dah ko yg komen aku tak lawoo takkan aku nak terhegeh – hegeh (catwalk) enterprem kat sini kan…kang muntah (menyampah) lak org nengok eh….T_T”..#

Kenapa laki aku nampak tua?
# Ko berani ko cakap cenggituuu…abihlah ko …..aku dah masuk kan dlm entry abihlah….ko kutuk org minang kacuk jawa ni…hish..aku tak jamin le…hati2 ye..
Raya ni kang aku insyaallah tak singgah umah ko le…..takut apa2 hal pulak kang..kannnn…huahuahua#..

PS: Aku pun suka baca blog org yg banyak bubuh gambor tuan punye blog….tapi derang mmg gorjes2 tau….kalu tuan tak gorjes pun …hangbagnyeeee yaaaaa amppuuunnn sgt d very d gorjessssss…..(ko leh bayang tak air liur aku meleleh tiap kali tgk handbag derang....ngeh ngeh ngeh...)

1 comment:

  1. bag gojess mmg x ketinggalan kan.. hehehe.. mataku nmpk handbag saje skrang nie

    ReplyDelete