Monday, May 4, 2009

44.3kg!

.
.
Hampir tertifu... 44.3kg adalah berat saya sebelum tido.

Berat saya selepas bangun tido (mmg check my weight in the morning for more precise n accurate reading)masih 43.6kg...bilakah nak melangkau angka 44 nih?

Sudah memulakan kotak ke2 Gain5. Nampaknye badan saya mampu menghadamkan segala mak nenek nutrition dalam ni. Saya sedang mengadjust diet saya utk melawan tindakbalas metabolisme badan saya ini. Berkira2 utk memasukkan Enfamama di dalam diet...perlukah?
Tidak..saya tidak mengandung. Cuma enfamama adalah susu yg saya minum ketika mengandung dan terbukti berjaya menghasilkan bayi2 sihat yg mempunyai berat badan 3.26kg, 3.45kg dan 3.49kg.

Saya berkira2 sekiranya saya menambah enfamama di dalam diet mungkin akan membantu menambahkan berat badan saya kepada paras yg munasabah......iaitu lingkungan 46 - 48kg.

Nafsu makan saya masih teruk...kenapa tak bertambah?
Apakah yg sedap di makan setiap hari tanpa perlu memasak? Bukak peti ais jek leh ngap.
Kek saya kureng minat...coklat pun tak brape ..setakat sekeping jek mana mau naik..

2 comments:

  1. hmmm...ape kate u amek je my weight nie...trus i kurus kan...hehhehe...klo la senang like it sounds like...hehhehe ;p

    ReplyDelete
  2. hihik..mmg ramai nak sedekah lemak tp teknologi transfer lemak cenggini mcm tak wujud lagik le...

    ReplyDelete