Wednesday, October 15, 2008

Moody

Moody jek 2,3 ari ni. Ari ni (15/10) marah dak opis lg. Ada je yg buat aku hangin.
Pastu ada ulser lak kat mulut ni hah. Bengkak dah leher. Kejang je rasa sampai ke mata. Bertepek dah tampal koyok.
Ari ni yg best cuma tghhari td makan kat bibi wok. Lufer plak amik gambor yek. Pas ni kena beringat salu tangkap gambor...leh tepek kat blog huhuhu!.
Pastu bengkek kena marah balik lambat ari senin tu pun ada lg. Sbb bengkek sgt , le le tu gak aku pi beli lauk kat pasar borong selangor. Bwk sekali awish n yasmin. Kang aku tinggal depa kat umah derang plak kena marah. Dah le lupa beli butter nan awish (aku mudah lupa). Sampai la ni aku takde mood nak cakap pape. Dah le sakit lak mulut aku ni lagilah.....grrrr!
Tempias2 kena marah pun dah ada few times dah sblm ni....cuma masa tu rajin nak jawab. Tp baru ni mmg...tahlah malas nak ckp.(drafted stop...no mood).

16/10
Half day konon pi meeting. Sudahnye haku jadik pemerhati jek. I told my colik I dun wanna join the mtg. But they insist!. Duh mcm ngok jek aku ari ni. Lama lak tu dr kul2 sampai kul 6.
Neway...ayah gi PD ada conference. So sara kena tido awal (cam biasa bila ayah takde umah). Kalu tak haru nak layan lg 2 org otomen.

Ari ni pun baru register kat facebook. Tp tak tau guna lagi. Nntlah ada masa ku godam2 facebook tuh. Bz arr td.

No comments:

Post a Comment