Thursday, July 14, 2011

Kerja pemulihan selesai...hampir

So dari minggu lepas aku mengecat bilik. Akhirnya semalam gagah jugak aku habiskan. Tapi ada sedikit tak puas hati, frame pintu bilik dan toilet aku tak cat sebab kalau aku cat frame aku kena cat pintu sekali. Cat pulak tinggal secawan je, konpem tak cukup. So daripada frame putih tapi pintu cream kusam, baik aku bior dua2 kusam...err ala old school?

Selain dapat bilik yg bersih putih melepak.....siku aku jugak sakit. Tak ingat aku langgar apa tapi malam tadi merana sebab berdenyut. Mungkin overworked kot heh. Ke sebab aku tolak almari yg berat nak mampus tu? Almari tu tak dapat nak cat so aku tolak masuk ke spot yg terlindung. Gigih tak? Padahal aku puasa semalam. Setel kemas balik bilik dah pukul 3 petang...terus mandi, sembahyang dan tidur. Tunggu buka la konon kan sebab dah pancit gila.

Tapi halfway Sarah dah tunggang pinggang ni hah..ajak turun main kat bawah dengan dia....so layankan je lah.

No comments:

Post a Comment