Monday, November 17, 2008

Me in Facebook!

Ok...dipengaruhi oleh seorang teman rapat, saya telah medaftarkan diri saya ke dalam dunia 'facebook'. Agak 'sceptical' pada mulanya kerana saya anggap ianye seperti frienster dan yg sewaktu dengannya yg pada pendapat saya yg ianya hanya utk remaja sekolah.
Saya guna nama anak pada mulanya. Setelah merasakan ianya agak selamat maka saya menyunting profail, tp tidak sepenuhnya sebagai langkah keselamatan (u'll never know who read what).
Saya mengambil masa lebih kurang sebulan rasanya untuk mendalami 'interface'nya. Agak lambat ye disbbkan kesibukan dan ketajaman pemahaman saya dlm bidang internet pun sudah agak berkurangan.

Kebelakangan ini (2 hari lepas) saya sgt teruja sbb terjumpa FB x-housemate ketika di UM dulu. Hari ini berjaya berbual dengannya di FB.

Hari ini juga berjaya ternampak seorang lagi x-housemate di situ. Saya udah menghantar pesanan utk menambahkan dia sebagai rakan. Harap dia dpt pesanan itu.

Hmmm ...nampaknya bertambah satu lagi aktiviti internet yg pasti sedikit sebanyak akan menjejaskan mutu kualiti kerja saya di proreka ( ya ampun bos!).

Secara keseluruhan aktiviti rasmi saya setiap hari:
1) Kerja
2) Blog
3) FB
4) Online sopin ouch!

Sekian..!

No comments:

Post a Comment